Nystart

Bestämt mig för att försöka slutföra mitt mål!
Gick ju ner ganska mycke här för ett tag sen och har hållt mig på ungefär samma vikt sen dess, +/- några kilon. Har känt mig ganska så nöjd där jag har varit men känner ändå att det är dags att komma dit jag faktiskt ville från första början.
Pendlar som sagt lite hejvilt mellan några siffror just nu så jag vet egentligen inte hur mycket jag ska gå ner men de ser jag ju på vågen så småningom och framförallt känner jag det ju! Har iallafall bestämt mig för att försöka börja på samma vis som när jag startade från första början och det är med Naturdiet. Tycker det är en bra kickstart och är jag bara nog motiverad så funkar de väldigt lätt och bra :)
Min matplan:
  • Frukost: Gröt m. rivet äpple & kanel alt. 2-3 finn crisp med keso & ev. kallskuret
  • Lunch: Naturdiet
  • Mellis: Frukt
  • Middag: Naturdiet
  • Kvällsfika: 2-3 finn crisp alt. smoothie eller liknande
Sen så är det frukt som gäller om jag under dagen känner att jag behöver mer i magen. Har en rätt bråkig mage så jag får nog vara beredd på att främst frukosten kan variera i storlek väldigt mycket. När jag kommer till träningsbiten så kommer jag röra på mig mycket mer än sist jag körde, då var de ju bara promenader som gällde. Nu kör vi fysträning med innebandyn 3ggr i veckan + att inneträningarna börjar nästa vecka. Sen har jag tänkt försöka mig ut på promenader därimellan och även försöka cykla till/från jobbet när jag inte är för trött på morgon! haha ;)
Hur länge jag ska hålla på har jag absolut ingen aning om för jag vet inte alls hur det här kommer gå. Enda jag känner är att jag äntligen känner mig peppad till att börja "dieta" igen. Eftersom Fredrik är borta i veckan så blir de dessutom lättare att hålla sig borta från maten :)
Gillar verkligen inte att lägga upp bilder på mig själv men jag tänkte att de kanske kan peppa mig lite!!
IDAG:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0