morgonstund

Lyckades faktiskt kliva upp i någorlunda tid, vaknade kring 9 :) Bra jobbat för att vara mig! Har ätit frukost för en stund sen så nu är de bara fortsätta matplanen resten av dagen, känns så bra när man hinner med första målet för då ska resten funka också. Ska dra på mig träningskläderna om en stund och gå ut på en promme, känner att de får bli en kortare (men lika intensiv) promme idag. Känner fortfarande av mig jäkla rygg sen bäckenet låste sig för ett tag sen..



Lite annat än vikt kanske vore på sin plats ;) Livet går upp och ner i vanlig ordning och efter en incident ihelgen vet jag inte riktigt hur jag ska känna. Men jag har valt att ge det en sista chans men jag har också bestämt mig själv för att det ÄR sista chansen nu, funkar de inte nu så är det inte meningen..
Wiggo min älskade skatt växer och får mer å mer personlighet, känns som att se min lilla bebis göra framsteg, haha. Han testar gränserna rätt mycket men han är ändå så himla go och lugn, sover rätt mycket om dagarna. Har börjat fundera på om jag ska gå en valpkurs med honom också, vore bra både för han och mig att få lära sig mer ordentligt av någon som verkligen kan sin sak. 


MIN FRUKOST: 2 finn crisp m. skinka och ruccola, 1 kiwi, 4 körsbär och ½ glas citronvatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0