det gick ju ändå!

Hallåhallåå!
Då är dag 2 över och det har gått suveränt förutom lilla missödet med pulvret! ;) Har haft en jättelugn kväll på jobbet och det har ju varit så sjuuuukt varmt ute.. puh! Fast man ska ju inte klaga eftersom man har längtat efter värmen. Gick iallafall på en powerwalk imorse efter frukost, har sån jäkla träningsvärk i rumpan typ så det tog emot lite, haha.
Matintag:
Frukost: 2 finn crisp m. skinka och ruccola, 1 kiwi, 4 körsbär och ½ glas citronvatten

Lunch: 3 finn crisp m skinka & tomat, 1 äpple

Mellis: 1 kiwi, 2 körsbär

Middag: Natudiet Shake

Kvällsfika: 3 finn crisp m. keso, skinka, paprika & cayennepeppar, ½ glas citronvatten, 3 körsbär

Övrigt: Druckit ganska mycket vatten för att jag blev lite yr i bollen idag, 1 körsbärstomat på jobbet.

Nu har jag även bunkrat upp inför morgondagen eftersom jag inte har något pulver. Köpte 2st färdiga Naturdiet Shake (lattesmak) som jag ska käka till lunch och middag! Dom var helt sjukt goda faktiskt, det är ju typ exakt samma som när man blandar pulver själv förutom att dom är färdigblandade då :) Dom blir liksom inte lika "pulvriga" i smaken utan det smakar precis som en vanlig islatte, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0