Sisådär dag

Fredag 7/12:
 

Frukost: 2 rågrut med 1 skinkskiva & 1 ägg + apelsin, vatten
 
Lunch/Mellis/you name it: 1 stekt ägg med 1 skinkskiva & ruccola
 
Middag: 2 tunna skivor stekt rostas, sallad med gofeta & 2msk kesellatzatsiki + 1 burk zero
 
Kvällsfika: inget! Unnar mig istället en riktigt mörk ekologisk choklad med blåbär och eventuellt morotsstavar med dipp på lätt kvarg + ramlösa rött päron.
 
En liten unnar dag när det är helg :) Känns helt ok! Lite gott måste man få äta tycker jag personligen, bara jag kör på med lika nyttigt under nästa vecka. Håller mig ändå från kolhydrater, godis, chips, läsk (utom zero i måtta), bakverk osvosv. Mörkchoklad & grönsaker med keselladipp får bli det jag unnar mig på helgen! :) Får se på söndag när man är bakis vad man är sugen på.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0