lite bättre idag

Torsdag 6/12:
 
Frukost: 2 rågrut med halv avokado, 1 skinkskiva, 1 apelsin & 1 passionsfrukt, vatten
 
Lunch: Svinstark thaiwok gjord på nudlar, räkor, grönsaker & krossade jordnötter
 
Mellis: 2dl light julmust & en liten bit rustik med julskinka
 
Middag: Naturdiet
 
Kvällsfika: 2 finn crisp, 1tsk minikeso + 1 skinkskiva & 1 ägg. 1 morot med lite krydda
 
Var så jävla hungrig vid lunch, på dåligt humör och kände fuck it! Så fick bli att skifta på lunch och middag. Kanske inte det bästa att äta nudlar när jag inte ska och inte HAR ätit det på hela veckan men så fick det bli och jag ångrar det ej! Däremot kände jag att jag fuskade med julmusten & skinkmackan.. fan! Var så jävla sugen eftersom vi hade julluch för gamlingarna med tomtegröt, julskinka osvosv.. Men imorgon blir det back to normal! :) Går så jäkla bra, har inget som helst sug efter godis eller annat flott. Absolut inte pizza eller burgare, uäk! Är glad att jag blev sugen på thaimat idag eftersom det ändå är så pass smal mat :) 
 
Jag är ändå nöjd med dagarna hittills och det känns skitbra! Magen är mycket mindre svullen än vad den brukar vara (typ som en ballong alltså...) Det här kommer gå vägen, yepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0