Here we go again

Jahapp, då var det dietdags igen vilket är lika med bloggande! ;)
Jag är verkligen ingen bloggare så jag gör det bara för att kunna föra matdagbok. Kanske de kommer nåt inlägg om nåt annat lite dådå också, vi får se :)
Äter inget smör alls så då behöver jag inte nämna det vid varje matintag.
 
Måndag 3/12: 
 
Frukost: 2 falu råg-rut med endast litelite kalkonost + 1 apelsin
 
Lunch: Naturdiet shake + 1 Blodapelsin
 
Middag: Kyckling stekt i olja, salladskål/morötter m. grönsakskrydda + 1 ägg & citronvatten
 
Kvällsfika: (2 finn crisp med 2tsk minikeso, 1 ägg, 1 skinkskiva) + 1 liten morot med grönsakskrydd, 1 apelsin & citronvatten.
 
Tisdag 4/12:
 
Frukost: Ingen pga sovmorgon (ledig dag).
 
Lunch: Naturdiet shake
 
Mellis: ½ Loka naturell, 1 banan & 1 påse med minimorötter (ca. 5? morötter)
 
Middag: 1½ portion köttsoppa (utan potatis men ca 3 klimpar (tunna)), 2 finn crisp, 1 liten ostskiva, 1 glas mjölk. Kände att jag fasen inte kunde äta köttsoppa utan mjölk ;). Köttsoppan bestod av: Kött, klimp, morot, kålrot & purjo.
 
Kvällsfika: 2 finn crisp (1tsk minikeso, 1 skinkskiva, 1 ägg), 1 blodapelsin, 1 passionsfrukt, 1 physalis
 
Mitt mål är samma som förut.. Att nå min "målvikt" och inget annat. Har en ungefärlig målvikt, men känner jag att det är för lite eller för mycket så ändrar jag. Jag är ju ingen sån som stirrar mig blind på siffrorna direkt utan känner och ser hur jag ser ut i kroppen bara. Vill bara känna mig riktigt bekväm, kunna ha alla kläder som jag vill kunna ha utan att känna mig obekväm. Gör det endast för min egen skull och ingen annans :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0