Torsdag

Här går det lite sisådär..
Allt gick ganska bra igår men jag kände under dagen att jag började bli mer snurrig i bollen och ganska illamående. Sen när jag gick och la mig så började jag må riktigt pyton och började känna igen alla symptom mer och mer, insåg tillslut att det var precis så jag mådde i Cypern.. Då hade jag infektion i tarmarna + vätske&saltbrist! Efter en samtal med akuten & 1 liter vätskeersättning så mår jag bättre idag :)
Hur som helst så kände jag att jag måste nog lyssna på kroppen även fast jag egentligen inte vill, så det får bli så att jag fortsätter med samma frukost & kvällsfika, skippar mellis (om jag inte verkligen behöver), sen dricker jag antingen till lunch eller middag och sen äter jag en vanlig måltid den andra! Ska såklart försöka hålla mig på det nyttiga spåret fortfarande och det tror jag att jag kommer fixa, hade ju kommit igång så bra nu så :)
Gårdagens matintag:

Frukost: 2st finn crisp m. skinka & paprika, 1 apelsin, 1 äpple & ett glas vatten

Lunch: Naturdiet

Mellis: 2st finn crisp m. skinka, keso & paprika, 1 äpple, 5 mandlar, ett glas vatten

Middag: Naturdiet

Kvällsfika: 3st finn crisp m. keso, avokado & räkor, 2 kiwi, ett glas vatten

*

Dagens matintag:

Frukost: 1 portion m. fiberhavregrynsgröt (rivet äpple, kanel & lite mandlar/hasselnötter), halvt glas vatten

Lunch: Lunch på far east! (åt lite ris, lite grönsaker, ca. 2½ dl "gryta", 3 små brödbitar) + loka päron.

Mellis: - (Åt inget då jag var så mätt efter lunchen & tyckte det kändes onödigt!)

Middag: Naturdiet

Kvällsfika: ca. 2dl(?) verum hälsoyoghurt m. 1dl müsli, några nötter. 2 finn crisp med en tonfiskröra (1 matsked kesella, lite rödlök, tonfisk, några kräftstjärtar, gräslök, peppar) & 1 halv avokado.


Som sagt desto mer mat idag men det känns faktiskt ändå helt okej eftersom jag har mått mycke bättre idag än igår. :) Även fast jag inte är nå glad för att jag inte kunde fortsätta med min plan helt!! Men vafan det handlar ju inte om att jag ska gå ner massa kg så det är ju mer viktigt att jag mår bra! Men jag har ändå kommit in på ett bra spår så jag är väl nöjd, haha. Vikt vikt vikt...




Bilder; Gårdagens kvällsfika, Dagens kvällsfika, Dagens kvällsfika, Dagens middag (GOD)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0