jäkla apoteksdam

Kom just hem efter en sväng på dollars för inhandling av lite nödvändigheter (typ frolic, sköjlmedel etc.). Var iallafall på apoteket en sväng där jag tänkte inhandla Resorb eftersom jag tänkte att det kanske var bra med vätskeersättning nu när jag "dietar".. Apoteksdamen som hjälpte mig blev dock inte glad över min lilla diet, jäklar vad sur hon blev. Blev nästan så att jag stod där och skämdes, tycker faktiskt inte att hon hade någon rätt att "läxa upp mig". Jag kom ju faktiskt för råd inte för en undervisning. Jag menar känner jag att jag börja må kasst så slutar jag självklart med naturdiet direkt.
Hursom så skrämde hon mig iaf eftersom jag är så jäkla nojjig av mig. Så nu fick det bli ett redigt mellis istället för bara frukt som är min plan egentligen!

MELLIS: 2 finn crisp, äpple, kiwi, några mandlar & ett stort glas citronvatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0