skärpning!

Vilken jävla slashas jag är, fyfan! Just käkat nästan en hel pizza och nu mår jag då illa som fanken.. går inte riktigt som smort med pulvret den här gången. Jag blir så jäkla trött och får ont i skallen när jag har tränat, just på grund av att jag knappt äter nånting om dagarna! Men jag vill så gärna gå ner i vikt, så jag vettefanken. Nog fattar jag ju att jag kan äta nyttigt och träna, men de är bara det att jag tycker inte att det händer nåt då. Jag vill väl ha resultat för fort gissar jag..

Ska hur som helst göra mitt yttersta med att verkligen försöka bara köra pulver resten av veckan och de borde faktiskt gå bra eftersom att jag jobbar resten av veckan och då har jag ändå inte tid med nå mat :) På söndag blir de dock middag för då ska vi fira Kjell (fredriks morfar) för han fyller 75 idag faktiskt. Men i övrigt borde de gå fint.. SKA gå fint!
Var iallafall och körde spinning 30 för en stund sen och det var jäkligt skönt, de är bara synd att jag orkar mycket mindre där än på activion :( Grejen är ju den att man står upp mycket längre tid på vanliga "spinningen" eftersom den är mer intensiv, så activion funkar bättre eftersom att jag är så rackarns otränad, haha!

Imorgon ska jag på vårdcentralen och göra lite tester inför mitt besök på sunderbyn på måndag. Efter det blir det core, hade tänkt att jag skulle köra i gymmet innan coren börjar så man blir lite uppvärmd, bandet och ben får det bli.


Matintag onsdag:

Frukost: -

Lunch: Naturdiet drinkmix

Mellis: 1 äpple

Middag: Naturdiet drinkmix

Kvällsfika: Nästan en hel kycklingpizza och 1 glas fanta, badbadbad! Kan dock inte kalla de för kvällsfika men.

Övrigt: Har bakat morotskakemuffins, har dock inte ätit någon och de ska jag inte idag heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0