picture

Ska försöka bli duktig på lägga in lite bilder här.. blir väl mest "mat" :) haha. Nämen bloggen blir ju lite roligare då, inte för att jag tror att nån läser? men för min egen skull iallafall.

Kvällsfikat ikväll var superb, fick bli 2 finncrisp eftersom jag struntade i fruktsalladen.


Mamma & Fredrik käkade hemmagjord pizza till middag och jag kan meddela
att jag var rääätt så sugen när jag kände lukten! Men de är inte värt det :)
Jag drack min Choklad Naturdiet och de gick si bra så.

Gjorde min debut smoothie. 2dl mjölk, 1dl lätt yoghurt, ½dl bär & ungefär

en halv liten banan.. Kan dock minska på bananen till nästa gång!



Keso och tonfisk med paprikapulver och coctailtomat, var en sjuktbra
kombo! Blir ett bra alternativ till när jag blir för snål för att köpa räkor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0