ne nu jävlar!!

Nu är jag igång med pulver igen, och den här gången går jag ut ännu jävla hårdare än förra gången. Jag hade bestämt mig redan i förrgår att jag skulle börja med pulver idag och efter att jag tittat på bilder från våren/sommaren och fått världens ångest + tårar som vill spruta fram genom ögonen så vart jag ÄNNU mer taggad på att gå ner.
Jag tycker de är sjukt hemkst att det har gått så långt som de har utan att jag ens har märkt nånting själv.. Jag har känt att jag har gått upp i vikt, men min tanke var mer att "jag har blivit rätt mullig"! Men när jag ser bilderna så inser jag att jag har varit/är tjock helt enkelt.. De är verkligen inge "åh jag är så tjock, buhuu"snack, utan jag var TJOCK! Frågan jag ställer mig själv i skallen är; är jag fortfarande lika tjock?. Jag gick ner 7kg för ett tag sen men dom har smygit sig tillbaka efter mycket slarv med kosten..

Jag önskar så innerligt att någon hade kunnat säga åt mig att jag hade gått upp så pass mycket i vikt, men ingen människa törs det för det anses som nånting fult! Men varför kan vi säga åt folk att dom har blivit jättesmal osv? Det är heller inte hälsosamt. Tycker åtminstone att någon i min familj hade kunnat säga nånting åt mig.. jag har aldrig varit nöjd med min kropp, men dedär tar priset! Jag blir riktigt ledsen när jag ser det där, för de är ingen kropp som just jag trivs i. Endel vill se ut så och trivs och det tycker jag är helt okej, men jag vill inte de.. Jag gillar inte att känna mig mycket större runt mina vänner, eller folk överhuvudtaget.

Nu kör jag igång med min matdagbok iallafall. Den här gången ska jag försöka att åtminstone köra på pulver i 2veckor för ett ännu bättre resultat och sen efter de FORTSÄTTA med bra kost! Jag har börjat idag och det känns superhärligt, dock har jag inte hunnit klämma in nån träning eftersom jag sov för länge. Men imorgon börjar jag 7 och slutar 12 så då blir de stepin efter jobbet!


Matintag Måndag


Frukost: Ingen, eftersom jag vaknade kvart över 11

Lunch: Naturdiet pulvermix

Mellis: 1 blodapelsin

Middag: Naturdiet pulvermix

Kvällsfika: Snabbfrästa räkor (m. chili, sambal, vitlök, paprikakrydda, olja), 2tsk keso och en halv avocado

Övrigt: 2 bananer på jobbet, 1 ostskiva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0