matintag

Nu gjorde jag inget inlägg igår, så matintaget får komma in i detta inlägg också..
Ids faktiskt inte skriva så mycket mer!

Matintag onsdag:

Frukost: ingen

Lunch: Naturdiet drinkmix

Mellis: Lite galiamelon, 4 banan skivor och 1 passionsfrukt

Middag: Naturdiet drinkmix

Kvällsfika: Sallad (blandsallad, gurka, tomat, paprika, nötter), lite grillad kyckling, 2 jättetunna skivor rostbiff, litelite tonfisk, sås på; kesella med chili, grillkrydda, örter osv. Några inlagda vitlökar, till de drack jag vatten med citron

Övrigt: Tränade spinning 30min, sen pump 45min. Efter dessa pass var jag helt slut och energilös så därför åt jag så rejält kvällsfika.. men ändå väldigt nyttigt! (var inte så mycket som de låter heller :))



Matintag torsdag:


Frukost: Havregrynsgröt med skivat äpple

Lunch: Naturdiet drinkmix

Mellis: -

Middag: 2st små paltar.. (åkte till harads och jag glömde såklart pulvret hemma.. men tur som de var åt jag bara palt) 2 glas mjölk.

Kvällsfika: inget, eftersom jag åt middag..

Övrigt: 3 läkerolbitar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0