love spinning!

Tränade activio och core igårkväll och det var så sjukt underbart skönt! Har inte känt sån där glöd på en träning på länge, hade sån energi så ingenting hade kunnat stoppa mig kändes det som :) Om nån timme blir de spinning idag igen.. dock bara 30 så vi kör väl kanske lite i gymmet efteråt också! Nu ska jag kika om jag hittar nåt recept på en lite nyttigare morotskaka, blev så jäkla sugen på de! Men vi får se..


Nu har jag missat lite matintags inlägg.. kommer här!

Måndag:

Frukost: 1 tekopp (höll på försova mig så jag fick inte i mig gröt!)

Lunch: Glömde pulvret hemma (jobbade..) så jag åt 1 kycklingklubba & en apelsin, lite loka naturell

Mellis: 1 apelsin

Middag: 1 hot american med kyckling, 3 mozarellasticks m. smältost. OPSIIE!

Kvällsfika: -


Tisdag:

Frukost: Havregrynsgröt

Lunch: 1 tallrik m; sallad, gurka, tomat, solrosfrön, lök, kyckling, lite köttfärs, lite ost, curry, avocado.

Mellis: -

Middag: naturdiet drinkmix

Kvällsfika: Räkröra gjord på kokt ägg, räkor, gräslök och citron. Stoppade det på 3 finn crisp + ett halvt glas smoothie. (mjölk, yoghurt, bär). Sen delade jag och fredrik på en Nutrilett bar efter träningen.

Övrigt: Lite citron kräm och skalet på en liten kaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0