fredagsmyyyys

Startade dagen med en sväng på Step in.. Pwalk på bandet i uppförs, sen körde jag rygg och ben! Måste hitta mig nån maskin som är för magen. Armarna hade jag för mycket träningsvärk i så dom ides jag inte ens bry mig i. Imorgon blir de mest troligt en sväng dit också på morron, kör nog samma som idag då. Ska se om de finns nå pass å boka på söndag också :)

Undra om jag måste ta mig lite tacogratäng.. mmm :)

Matintag fredag:

Frukost: -

Lunch:
Naturdiet drinkmix

Mellis:
-

Middag: 1½ portion tacogratäng med sallad & några tacochips

Kvällsfika: 1 blodapelsin

Övrigt: 2 rutor mörkchoklad & 2 choklad/lakritsgodisar som inte ens var goda :( hade sparat dom för att jag skulle få käka dem i helgen.. men de var då fan inge gott! Kanske positivt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0