de går bra

Idag har gått ganska bra faktiskt förutom att jag inte kunde hålla mig från att äta ½ vaniljbulle på Opalen.. typiskt att man ska få gratis vaniljbulle som är mina absolut favorit bakelser just nu! Sov dåligt inatt pga olika saker så jag kände mig riktigt hängig hela dan och eftersom jag skulle träna när jag slutat jobba så var jag tvungen att äta lunch kände jag. Dock blev de ingen träning, både jag och fredrik slocknade direkt vi kom hem!
Imorgon har vi dock bokat in Spinning 30 och Bodypump 45 efter det, så då jäklar blir de hårt :) Fick ett röstmeddelande idag på telefonen från gastroavd. på sunderbyn! Dom har fixat en tid åt mig så de känns verkligen SUPER. Dock har kallelsen kommit på villovägar i posten så jag ska ringa dem imorgon så skulle vi fixa det, får väl se om jag måste ta ledigt!

Förövrigt känns de jättebra med dieten, på lördag har jag bestämt att jag ska äta som vanligt. Varför? Jo, jag och fredrik tänkte fira våran 3års dag lite såhär i efterhand eftersom de inte passade när den väl var. Så de blir middag på Allstar sen hade vi tänkt se Meet the little fockers(stavning?) på bio :)




Matintag Tisdag


Frukost: Havregrynsgröt med blodapelsin

Lunch: Salladsbuffe (kyckling, sallad, gurka, tomat, lök, solrosfrön, råkost, rostadlök, lite curry, guacamole, 3 tacochips.

Mellis: Ingen eftersom jag åt sallad till lunch

Middag: Naturdiet pulvermix

Kvällsfika: 1 finncrisp med keso & tonfisk, frukt och litet glas smoothie (mjölk, lätt yoghurt, blåbär/hallon)

Övrigt: 1 mini bit av kycklingskinn, ½ vaniljbulle (FYYY!! Damn you Opalen!), ½ Loka Citron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0