no more extra kilon

NE NU JÄVLAR!! Nu har jag suttit och kollat på min matdagbok och nu är de fan nog. Varför kan jag inte bara hålla mig till pulverdieten så jag går ner så pass att jag är riktigt jävla nöjd? DÅ kan jag börja unna mig allt skit som jag tydligen vill hålla på stoppa i min kropp, men just nu behöver jag fan inte det. Imorgon ska de fan bli ändrig på detta, och de SKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bli de. Blir så förbannad på mig själv, jag vet vad jag vill och att jag kan men ändå stoppar jag i mig den där burgarn eller den där godisen eller dricker den där jävla goda pepsin med massa socker. Jag ska aldrig gå till överdrift till viktfixering, men jag ska fan vara helt nöjd.. Jag ska köra stenhårda dieter tills jag når mitt mål sen ska jag äta bra och hälsosamt!
Livet är dock inte lätt när man är omringad av sockermonster som inte bryr sig ett smack..

såhär ska de fan i mig se ut!

Matintag fredag:

Frukost: 3 finn crisp med räkor, avokado, keso och gräslök + en klunk mjölk

Lunch: Naturdiet drinkmix

Mellis:
1 banan

Middag:
Naturdiet drinkmix

Kvällsfika: 3 finn crisp med räkor, avokado, keso och gräslök + halv kopp med friscus juice

Övrigt:
1 clementin vid 7 typ. Sen har jag försökt börja dricka lite mer vatten också vilket är ett +!




Pulver från och med middagstid imorrn, fil med min nyttiga musli till frulle och sallad till lunch. FRUKT, inge godis, inge läsk.. VATTEN! OCH de är fan bara att jag släpar mitt feta arsle till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0