mot stan!

Tjenis!

Sitter fortfarande i min pyjamas och är inte direkt sugen på att stiga ut genom dörren när man ser vädret, hujja vad snö! Meen vi ska åka till stan och handlar lite grejer så jag måste, hah. Vi ska iallafall handla mat inför söndag för vi bestämde att på söndag ska vi äta mat till middag, men det blir såklart så nyttigt som möjligt! Vi tänkte köra på lite olika thairätter så de enda onyttiga(?) blir väl egentligen vårrullarna som jag tänkte göra, ska hursom bli smarrigt! :) Nä, lika bra att jag hoppar ur pyjamasen och går och dricker min lunch innan fredrik kommer från jobbet. Jag återkommer med dagens matintag ikväll!

Lev och må :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0