fullt ös

Började dagen med att sova en aning för länge.. När jag vaknade drog jag och Fredrik på stan en sväng, jag hittade 2 tröjor och en kofta och alla var ganska basic plagg! Känns bättre och köpa kläder nu, så de tar sig :) Sen skulle Fredrik kika på en telefon så vi for till storheden en sväng, där köpte jag gnuggisar på barnens hus som jag tänkte ha till halloween. Ikväll har åkte vi till rubban och surrade en sväng och kikade tv, very nice! :) Imorrn blir det iallafall stan med Bubbsan för inhandling av lite grejer till halloween för min del iaf.

Idag vart det ingen bra matdag eftersom jag sov för länge åsså var vi på storheden rätt länge så de har varit knas med tiderna. Blev sallad till middag istället för naturdiet.. Men imorgon kör jag på precis som vanlig, det ska inte fuskas här inte! Jag fick ju i mig ungefär lika mycket kalorier genom salladen som om jag hade druckit men det ska ändå inte bli så nå mer, stenhårt ska de va!!

Matintag måndag:

Frukost: ingen, sov för länge.

Lunch:
Naturdiet drinkmix

Mellis:
1 actimel (hallonsmak) och 1 clementin

Middag: En liten kycklingsallad med typ 1 tesked mango-currydressing

Kvällsfika: 2 finncrisp med räkor, avokado och gräslök

Övrigt:
Druckit typ en fjärdedels bonaqua (persikasmak) och en tugga stekt ägg

Träning: Bara gått runt på stan/storheden.. + situps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0