en bit på vägen

Idag är det söndag vilket innebar att jag och fredrik bestämde oss för att vi skulle äta vanlig mat till middag. Jag gjorde egna vårrullar (fläskfärs, vitkål, morötter + kryddning), thaiwok (kyckling, fullkornsnudlar, grönsaker, wokmix + kryddning), friterade räkor (rullade dem i mjöl, vispat ägg och sesamfrön). Var gott med ordentlig mat faktiskt dock så orkade man inte direkt mycket mat så vart man mätt (ett + enligt mig!). Imorrn är vi inne på andra veckan och nu ska jag fortsätta köra stenhårt med maten precis som denna vecka men nu ska jag ta tag i "träning". Vi ska vara i stan i stort sett hela veckan så då blir det prommisar med Mio osv så jag kommer nog igång.
Är ju rätt många som sagt att de syns att det hänt nånting så jag kollade upp det själv och jag är väldigt nöjd med resultatet :) Är en rätt så bra bit på vägen efter bara en vecka, men det är fortfarande mycket kvar!


Matintag söndag:


Frukost:
Fiberhavregrynsgröt med banan + ett glas apelsinjuice

Lunch: Naturdiet drinkmix

Mellis:
1 clementin

Middag: 1½ hemmagjorda vårrullar, 3st friterade räkor (små) och lite thaiwok + ½ glas Loka Citron

Kvällsfika: inget

Övrigt: ½ mugg lingondricka och ½ mugg äppeldryck.

Träning:
Naaada, bara till och från jobbet som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0