det går bra nu

Var som sagt och handlade inför söndagens höjdarmiddag idag, sen var vi förbi wollan&sebbe och hälsade på dem! Var skitkul att träffa dem för de brukar gå lite tid mellan gångerna, åsså fick vi träffa världens sötaste Benjamin som jag vart lite småkär i :) hihi. Helt sjukt hur olika väder det kan vara på 4mil förresten.. snö som tusan här i Harads och i Boden kunde man inte se en flinga snö.
Imorgon ska jag börja packa ihop lite grejer här hemma, mest sånt som vi inte använder. Sen imorgon så SKA jag ut på långpromme, för imorgon kan jag fan inte skylla från mig! Imorgon är jag ledig och ska vara hemma i Harads hela dagen så då blir det fanimig promme. Ska förresten tipsa om en film som vi såg igår och det är den nya Karate Kid, sen var faktiskt jäkligt bra :)

Matintag onsdag:

Frukost: ingen frukost idag heller.. ajaj!!

Lunch: Naturdiet drinkmix

Mellis: 2 clementiner

Middag/kvällsfika: Det blev så sen middag så vi slog ihop dem, och eftersom jag hade tänkt göra en grönsakssoppa till kvällis så åt vi det och struntade i pulvret idag. Gjorde en väldigt lätt och nyttig soppa på: vatten, massa olika grönsaker, kryddor, ägg, kött/grönsaksbulong osv. Känns lite som att man fuskar men äter hellre bara soppan än både den och pulvret! Sen drack vi citronvatten till soppan, har kommit på mig själv att jag dricker för lite nu när jag dietar.. så mer vatten ska jag tänka på!

Övrigt:
1 kiwi och 2 clementiner ska jag äta sen lite senare

Träning:
Ingen direkt träning idag heller förutom vanlig "gång" + lite magövningar och ryggövningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0