det börjar ta sig

Sitter i stan hos mamma nu och har nyss tagit en varm skön dusch, välbehövligt! Har inte fått mycket gjort idag.. kan nog bero på att jag satt i sängen med datan till typ halv 4, illa. Nåja, har iallafall hyrt 2 filmer och den ena har vi sett så är väl bästa att slå på den andra innan klockan flyger iväg. Ska jobba hela helgen så de händer inte nå mycke mer intressant än så ihelgen.
Måste förresten skriva att mamma tyckte att det hade gett resultat och det glädjer mig otroligt att få höra efter bara 4 dagar :) Så jag är ännu mer taggad nu, och hoppas att de ska ta sig ordentligt under dessa 2 veckor så jag kan komma på hur jag ska gå vidare sen. Ska tillägga också att Fredrik är grymt duktig han med, han stod emot nybakta bullar på jobbet idag, guldstjärna! <3

Matintag torsdag:

Frukost: Återigen ingen frulle.. anar att de kommer se ut såhär dom dagar jag inte jobbar!

Lunch: Naturdiet drinkmix

Mellis: 1 banan och 1 clementin

Middag: Naturdiet drinkmix

Kvällsfika: 2 finncrisp (avokado, räkor, keso och gräslök), fruktsallad med ytterst lite kesella utblandat med vaniljstång. Juste, tog typ mindre än en ½ tesked grädde till fruktisen också! Allt ska skrivas ner.

Övrigt:
1 clementin

Träning: Absolut inget alls, knapp rört på mig idag.. bättring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0