day 2!

Idag är jag alltså inne på min andra "dietdag" och det känns skitbra faktiskt, jag är inte alls nå mycket hungrig eller så! :) Såklart så tänker man på massa god mat och sötsaker men så länge jag kan stå emot det så är de ju bara fortsätta fantisera om det, haha. Nu ska jag bara försöka komma igång med "träning" så gott det går utan gym, för det känner jag mig lite segstartad på. Imorgon ska vi åka till stan för inköp av mer naturdiet sen ska jag köpa äppelcidervinäger tabletter och prova för att förhoppningsvis öka förbränningen något!

Matintag tisdag:

Frukost:
åt ingen frukost (fy mig!!), började inte förrän 4, så jag sov över frukosten..

Lunch:
Naturdiet drinkmix och 1 clementin

Mellis:
1 banan

Middag: Naturdiet drinkmix

Kvällsfika: 3 finn crisp (2st med keso, cayenne, parmaskinka och paprika, sen 1 med keso, cayenne, räkor) + 1kiwi, 1apelsin och ett litet glas friscus juice!

Övrigt: 1 liten ostskiva på jobbet, och 1 pistagenöt (ja jag ska vara petnoga för min egen skull! :p)

Träning: Daglig rörelse (promme från jobbet, på jobbet osv). Ingen pwalk gjorde jag idag.. fy på mig igen! men imorgon då jäklar ska jag ut på långpromme, för då är jag ledig hela dagen lång!


Planer/utmaning för imorgon:
Ska på alla sätt försöka masa mig upp på morgon när fredrik stiger upp för att kunna få i mig frukost, jag kan ju gå lägga mig sen i typ 2h. (varför? För att jag ska ge mig fan på att äta 5 mål om dagen, de ställer in kroppen på förbränning.. precis vad jag behöver!) Sen ska jag kolla upp om ett jobb i Piteå som jag ska ringa för om lite mer info.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0