surdegsmackor, mmmh

 

Jag har äntligen kommit igång med pulvret! :) Inte helt till hundra procent kan man väl säga, men jag drack det till middag. Dock sov jag sjukt länge idag, törs inte ens säga hur länge så jag missa både frulle och lunch. Drack som sagt till middag sen åt jag 2 surdegsmackor med lite smör, sallad, tomat, ägg, lite majonäs, citron och gräslök och till detta drack jag te med lite socker och mjölk. Dock var denna dag ett undantag, blir inga fler mackor och inge mer socker hädanefter. Meeen jag är som sagt igång med pulvret vilket känns awesome!

Och till min eländiga mage så är läget densamma.. mår fortfarande illa hela dagarna och är rätt risig! Suck å suck säger jag, är less. Men nu ska jag iallafall se halv åtta hos mig på webben sen ska jag fixa mitt CV och skicka in till 3 jobb :) guldstjärna i himlen till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0