som ett mixtape

Här är det fortfarande som ett kasettband som trasslat sig i hjärnan.. Vet fortfarande inte hur jag ska få någon ordning på allt, vart jag ska börja, hur jag ska gå tillväga när jag har börjat, vad jag ska välja etc. Tror iallafall att jag har gjort klart en sak uppe i lill hjärnkontoret, är dock inte säger men de får tiden visa. Känns som att de är så mycket krav och som att jag måste reda upp allting fort som bara den för att inte såra någon och för att allting ska lösa sig, men jag måste nog inse att de tyvärr kommer ta den tid som det tar..

Dagen har jag iallafall spenderat med några underbara vänner på stan. Hevde mig ut i kylan med riktning mot Beccabus jobb, sen gick vi vidare till Totally you där Carro satt och fick fina naglar, sist med inte minst kom Wollan på plats. Vi gick och käkade lite på Opalen, rätt viktigt för mig när jag inte käkat på hela dagen.. Sen gick vi och kikade lite i affärer, jag om hopp att hitta nåt tjusigt till helgens bravader. Tog en sväng på spritbutiken och därifrån fick några små apor följa med mig hem :) Vi skiljdes och jag&W styrde hemåt, stannade en stund och pratade innan vi även skiljdes åt. Otroligt skönt att ha en del så otroligt fina och underbara att kunna prata med när de behövs, även fast jag har svårt att uttrycka mig i ord just nu..

Väl hemma fick jag en världens gråtattack vilket inte är ovanligt i dessa dagar. Pratade ut med mamma lite grann, försökte än en gång uttrycka mina känslor men de går verkligen inte bra! Men ihelgen ska jag iallafall försöka att ha så otroligt kul som det bara går sen får jag ta itu med allting efter det.. eller ja, som mamma sa så har jag redan stängt av allt, släpper inte riktigt in omvärlden! Men jag ska försöka, försöker verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0