på gång igen

Hejhopp gummisnorre!

Åkte på jobb idag 16-21, låg fortfarande i sängen när Monica ringde vid halv 3.. oupsi! Var iallafall faktiskt skönt att fara och jobba, jag har legat inne allt för många dagar nu. Imorgon jobbar jag 7-16 sen så rullar vi mot stan för en dejt med systembolaget plus lité andra ärenden OCH hälsa på mamma, lisa och Mio såklart :) Helgen spenderas i Södra eftersom att Ida&Andreas kommer på besök så ska vi hitta på massa skojjsigt och ha de mysigt, tror de blir en toppenhelg! Ska passa på att gratta min älskade bror också som fyller 23år idag (11/11). :)

Matintag onsdag:


Frukost:
ingen

Lunch: ingen

Middag: Naturdiet drinkmix

Kvällsfika:
Potatis&purjolökssoppa och 1½ surdegsmacka med kaviar och ost (oupsiiii)

Övrigt: 1 äpple, juice, saft, vatten.

Kan säga redan nu att imorgon blir det gröt till frulle, pulver till lunch, pulver till middag, sen kvällsfika oklart. För imorgon jobbar jag och då blir de mycket enklare att fixa alla mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0