du spelar mig ett spratt

Lever i en bubbla som jag inte har en endaste aning om hur jag ska kunna spräcka, går runt som ett vrak..
Känslor hit och känslor dit, varför ska man känna så mycket hela tiden? Varför är de så lätt att känna saker, huvudet spelar mig ett jävla spratt och jag gillar de inte ett dugg..
Hade varit skönt att vara kille för dom verkar ha fan så mycket mindre problem med känslor, fast vad vet jag om det egentligen! Vet inte vad jag ska göra för att få bort allt jag känner, hur fan gör man? För jag vet att de ändå inte är någon ide med de jag känner det gör de bara svårare för mig själv och allt kommer gå åt hvete. Känns som den här veckan kommer vara den längsta i mitt liv för jag vill bara ha helg.

Jag är så jävla dum och lättlurad så fyfan, man får ju skämmas för sig själv! Fattar inte hur jag kan inbilla mig och tro så jävla mycket hela tiden. Jag vet ändå att inget är som jag tror.. Äh, jag gormar alltid så jäuvlst så nu ska jag vara tyst.. låter verkligen som en flickigflicka!

you drive me crazy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0